Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies Online Programs

Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies is a Private, 4-years school located in Center City, MN. Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies offers the online degree for graduate studies through Master's programs.

• Tuition & fees: $26,208
  • Online Students: 123

Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies Online Programs Overview

The 2023 tuition & fees at Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies is $26,208 when a student take courses regularly (18 to 21 credit hours per semester). Total 123 students have enrolled in online degree programs exclusively out of total 147 students at Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies.
Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies 2023 Online Programs Key Facts
Tuition & FeesUndergraduate: $26,208
Graduate: $26,150
Costs per Credit$799
Online Students123
Offered Online ProgramsMaster's

Who Accredits Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies

Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies is accredited by Higher Learning Commission (1/1/2007 - Current[Estimated Date]).

2023 Tuition & Fees

For academic year 2022-2023, the graduate tuition & fees of Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies are $26,150. The graduate tuition per credit hour is $799.
2022-2023 Online Degree Tuition at Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies
Graduate ProgramsTuition
Tuition & Fees$26,150
Cost Per Credit$799

Distance Learning Student Population

At online degree programs at Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies, 123 students (83.67% of total students) are enrolled online exclusively and 17 students (11.56% of total students) are enrolled some online courses. Next table summarizes the student population enrolled in online programs at Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies.
Distance Learning Student Population at Hazelden Betty Ford Graduate School of Addiction Studies
TotalEnrolled ExclusivelyEnrolled Some CoursesNot In Online Courses
Number of Students147123177

Top Online Programs in Minnesota

Check out the top online colleges in Minnesota and compare them to get right decision.

st-olaf-college

St Olaf CollegePrivate, 4-yearsNorthfield, MN

university-of-minnesota-twin-cities

University of Minnesota-Twin CitiesPublic, 4-yearsMinneapolis, MN